Min dag igår.

Heej!

Igår var jag med min kusin moa. Jag gick till henne vid typ 12 och då letade vi på datorn efter en bra bio men alla vi ville se gick för sent på kvällen eller inte börjat gått än. Men vi åkte till täby iallafall vid klockan 3.
Vi åkte mest dit för vi var sugna på mc-donald´s men vi handlade lite ändå.
Jag handlade 2  t-shirtar som var likadana men olika färg.
Sen på kvällen vid 7 till halv 9 hade jag fotbolls träning ute på IP. Vi kunde inte se på bio på kvällen för vi hade fotboll.

Det här handlade jag.

Min svarta t-shirt




Min lila t-shirt




De ser ganska breda ut men man kan ha skärp till eller utan för när man har dom på sig ser de inte lika breda ut.

Snygga??


Kraam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0