Äntligen!!!<33

Yes yes yes yes gånger 1000000000000000.
Jag har letat asmycket efter manboy låten på youtube och svt och nu äntligen hittade jag det. Jag är så himmmmmmmmmmmmmmla glaaaad.
Kan låta lite konstigt men jag tycker han är bääääääääst och han är den snyggaste killen nånsin.
A little celebrity cruch `.) Inte riktigt men han e bässst kommer lyssna på honom hela tiden nu <333
Skulle vilja sätta ut hans låt på bloggen men jag är rädd att ni tröttnar på låten och han måste gå vidare till eurovision song contest. Men ni kanske själva har hittat hans låt på youtube och då hoppas jag att ni inte tröttnar på den för jag vet bara att jag ALDRIG kommer tröttna på den.

kram <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0