Brytdag

Hej!

I morgon har jag brytdag. Det är mest för dom som har omprov. Om man har ett eller flera omprov måste man gå till den lektionen och göra om det. Fast jag har aldrig fått omprov:)
Men man får välja lektioner. Eftersom jag inte har nåt omprov får jag välja vilken lektion som helst. Men om man har typ 1 omprov så får man välja alla lektioner men man måste välja omprovet också.

Jag har valt först spanska ( för vi har prov på fredag ) sen har jag svenska ( måste fixa min spökhistoria ) sen spanska ( för provets skull ) sen har jag slöjd. Men jessie i min klass säger att på slöjden får man bara sitta och skriva på en dator men jag hoppas att vi får sy på våra saker som vi gör vanligtvis gör på torsdagar.

Men nu ska jag fixa lite på min spöhistoria, fast jag ska göra det i morgon vill jag börja idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0