Eric Saade

Eric Saade är såå himla snygg, håller ni inte med?
Hans låt var bäst!!! Om han vinner och kommer till eurovision så kommer han vinna där också för han har den perfekta låten och en fördel, han e snygg. Men han är tillsammans med Molly Sandén, det är synd.
Fast det gör ändå inget att dom är tillsammans för han är 6 år äldre än mig :P
Om ni vill veta lite om honom så har amanda en intervjuv med honom ( som hon hittat på datorn) på hennes blogg. lilaina.blogg.se.

Men ni som missat mellodifestivalen i går har verkligen missat något. Tyvärr kan man inte lyssna på låten nu så man får vänta och det stör mig för jag älskade den låten och nu kan jag inte höra den förrän om ungefär 1 månad.
Men jag kommer få höra honom live för jag kommer titta på genrepet ( det var slut för finalen ).

Men ni kan höra honom den 13 mars för då är det final i sverige.
Men här är lite om honom:

Han är 19 år ( född 1990 )
Hans favvofärg är lila
Han är tillsammans med Molly Sandén
hans mellodifetival låt heter Manboy
 
Okej, det var 4 saker. Nu kommer en bild också.

 bild: google



Kram issa <33


Kommentarer
Postat av: amanda

det ser ut som han har hårigt bröst, haha!

kram

2010-02-14 @ 18:13:35
URL: http://lilaina.blogg.se/
Postat av: amanda

PS: du får visa hur man skriver ett annat ord enn kommentarer som när du skrivit sweetie.

2010-02-14 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0