Melodifestivalen/amandas landställe

Heej!

I kväll är det melodifetivalen men det finns inte så många bra som är med i kväll. Jag tycker inte så mycket om darin för.... ja det är en lång historia. Jag gör bara inte det. Men om hans låt är bra ikväll kommer jag ändå heja på honom.
Vem kommer ni heja på?

Här kommer lite bilder från när jag var hos min kompis amanda på hennes landställe.

Här är amanda och henens lillasyrra.



Här är en bild på 3 musslor, det var i början vi fick hundra mer sen `.)




Här är en bild på deras neeboard, den e läskig men super kul.




Det var några bilder, på amandas blogg kanske det finns fler bilder fast jag vet inte.

Kram


Kommentarer
Postat av: amanda

coola bilder! PS: Nästa gång komer alicia inte va med på så många bilder, haha! min tråkiga humor, elr kan man kalla de humor?!

iaf, tyvärr har jag inte så jätte många bilder, bara lite...

2010-02-20 @ 22:19:46
URL: http://lilaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0