Sportlov <333

Nu är det äntligen sportlov, fast skolan inte e så jobbig så e det bättre med sportlov :)
Det jobbigaste med skolan är att man måste gå upp så tidigt men nu på tisdag måste jag ändå gå upp lika tidigt för jag och amanda ska följa med hennes mamma till hennes mammas jobb och det är på ett dagis med barn 1 - 3 år små.
Men på onsdag åker jag och min familj upp till dalarna och åker skidor, min mormor och morfar bor där så vi bor med dom och det har vi gjort varje år, men ibland åker vi till sälen. Ska bli superkul.
Min kusin moa kommer vara där till torsdagen eller fredagen dom vet inte riktigt men det kan blir kul att åka med henne någon dag. Jag kommer visa lite bilder när ja kommer hem. Men det blir inga inlägg där fast när jag kommer hem.
Kanske någopt inlägg men inte så troligt men hoppas ni får ett bra lov också <3 ( vissa av er kanske redan har haft lov vecka 8, hoppas ni hade ett bra lov då.


Ungefär så här ser jag ut när jag åker, hahahaha smämta <33

''



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0