Usch!!

Neeej, moa ( min kusin / bästis ) har blivit magsjuk eller hon har vinterkräksjukan. Jag har kramat henne idag ju, hoppas inte jag får det. Vi har ett spanska förhör i morrn som det nog skulle varit bra om hon varit där för nästa vecka är det PROV!!
Hon köpte choklad idag som vi ska ge till vår spanska lärare i morrn för vår spanskalärare har varit sjuk ( något med hjärtat, tror jag ) men hur ska vi göra nu, vi planerade att göra ett kort och ge henne choklad men nu är moa sjuk och det är hon som har chokladen och mion mamma hatar vinterkräksjukan så jag kommer inte få gå och hämta den.

Men nu hoppas vi bara att vi andra inte får det `.) <3

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0