Hej!!

Heej!!

I går blev det ingen bloggning för jag var inte hemma på nästan hela dagen.
På morgorna bloggar jag aldrig ( eller ibland, när vi har sov morgon ) och när jag slutade skolan gick jag hem och var med min kusin moa hos henne. Sen kom jag hem kvart i 6 och då åt vi sen fick jag byta om och ringa amanda sen kom moa och då var det dags att åka till fotbollen. Sen kom jag hem från fotbollen vid 9 ungefär och då gick jag in i duschen medans moa och hennes mamma ( min moster ) annika var kvar och prata med pappa om fotbollen. Medans dom var kvar och jag duschat klart åt jag sen gick jag upp och borsta tänderna sen la jag mig ( eller såg på tv, kommer inte ihåg ).

Det var dagen i går.        Dagen som var i dag orkar jag inte berätta om och det skulle nog inte vara så intressant att läsa om, men ibland skrier jag om dagarne men om man gör det för ofta kan det bli tråkigt att läsa för er ju eftersom jag nästan gör samma sak varje dag.

Men nu ska jag plugga matte så kraaam :D

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ahaaa, va det då?! det kanske de var :P

2010-03-11 @ 19:16:20
URL: http://lilaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0