Hej

heeej!

I dag var jag i skolan, det var skönt med lov men sån tur så är skolan inge jobbig.
Jag skulle vara med amanda på iup´n men eftresom hon var sjuk och hemma idag så förljde min kompis Jessica med mig.
Det ända vi pratade om med mattson var om vad vi gjort på sportlovet, han babblar sååå mycket!!
På spanskan fick vi tillbaka proven vi gjorde fredagen innan lovet, jag fick 55 av 58 är såå himmla stolt `.D
På svenskan tittade vi på film, en film som hette ( ommer inte i håg ). Vi såg inte hela filmen för vi började kolla i slutet av lektionen men många har sett den i klassen och säger att man gråter till den för det är krig och många dör och så.
På eten ritade jag av min kusin moa men hon har inte ete så hon gick efter 10 minuter till sin lektion men jag är ju kusin med henne så jag vet hur hon ser ur :D.


Nu ska jag titta på tv men kanske bloggar godnatt, godnatt :D kraaam.


Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SV: haha okej ;D

2010-03-09 @ 22:00:39
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0