Mellodifestivalen

Hej hej :D

Nu har jag kommit hem från globen. Vi såg på generalrepet och det var superkul. Jessica i min klass var också där så vi pratade på telefon vart vi satt, jag såg henne men hon såg aldrig mig för jag satt så högt upp och hon lågt ner men ändå på andra sidan.

Alla låtar förutom timotej var jätte bra. Låten som " vann "  var salem al fakir.
Det kommer lite annorlunda saker som t,ex cheerleaders som dansar och ... vänta jag ska nog inte säga det för då blir det inte lika kul i kväll för er men jag kan säga 1 till sak. I slutet kommer marlenas låt men ni får se skillnaden.
När det varit den låten får ni skriva här på min blogg vilken som e bäst, låten i kväll eller den förra året med marlena.
Själv tycker jag den ikväll, den ägde ju `.P

Nu ska jag inte berätta mer för er men ikväll hoppas jag dom gör allt rätt för de gjorde några fel då o då men nu är det direkt så då e det inte bra med fel. I början fick de göra om flera gånger innan alla artister kommer in som boxare men de ser ut som jultomtar :P
Det vi gjorde om var att vi skulle prata sen bli tysta när dolf, christine och måns skulle prata. Vi gjorde allt rätt men en gång var det någon skugga som gjoprde något och så var det lite små mini saker men till sist efter typ 5 gånger omtagning blev det bra.

Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0