Morrn morrn

Heej o god morgon !!

I går var det ju mellodifestivalen och anna gick vidare.
Jag tyckte att anna var säääämst!!!       Den som skulle vunnit var OLA ELLER ERIC det är de som har chans i eurovision, anna kommer komma bland de sista ( som vanligt för sverige ).
Varje år har det blivit den jag inte tycker om och då har jag sagt att det inte kommer gå bra och jag har haft rätt och i år är det samma sak.
Jag fattar inte varför vi inte röstade på ola och eric eller darin!!!!!

så här är vad jag tycker om låtarna 10 - 0, 10 e bäst.

Ola = 10
Eric = 9,9
Darin = 8

Resten ligger nästan under 0.

Men sverige tänker konstigt.  Hoppas det går bra för anna i eurovision, men det kommer det inte!!

Här ser ni bilder på ola, eric, darin och anna.


Eric, e den snyggaste





Ola, var den bästa i mellodifestivalen med eric men ola lite bättre för jag har lyssnat så mycket på manboy.



Darin, den som skulle gå bra för i eurovision.



Anna, den som vann fast hon inte skulle ha gjort det.




Tycker ni rätt låt vann???

kraam

Kommentarer
Postat av: amanda

japp, de tycker jag.

2010-03-14 @ 11:37:58
URL: http://lilaina.blogg.se/
Postat av: jessie

värkligen inte det låter faktiskt som att hon har en trumpet i halsen haha =)

2010-03-18 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0