Musikal

Hej!!

Idag fick vi sovmorgon till kvart i 9, det var skönt men jag gick ändå upp kvart över 7.
Vi skulle vara på gymnasiet kvart i 9 för att se på en musikal där.
Jag och moa satt och skrattade nästan hela tiden så jessie ( i klassen ) och sofia ( i klassen ) sa ofta åt oss att vara tysta för det var bara vi som skrattade, men vi skrattade tyst så ingen annan hörde ( hoppas jag ).
Men vi fattade ingenting på den och den var as dålig men rolig så för mig o moa var det en komedi :P.
Min syrra ska se den på onsdag eller torsdag, men det fanns en snygg kille som var med, det var det ända bra med pjäsen och förståss att den var rolig.

Nu ska jag plugga spanska.

Kraam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0