Nej / ja vad kan det va? :P

I morgon måste jag vara hemma från skolan för man måste ha haft en feberfri dag innan man går till skolan i gen.
Jag hade feber idag men inte så mycket, sån tur är. Jag mår fortfarande sääämst men jag hoppas jag blir frisk snart.
Många vill typ bli sjuka för att vara hemma men jag tycker inte att skolan e så farligt tråkig så jag tycker inte om att vara hemma. När man är hemma gör man typ inget annat än ser på tv sitter vid datorn och så, det tycker jag är jobbigt för man blir så trött.
Hoppas jag kan vara frisk till tisdag bara. Det braiga är att på tisdag är det en kort dag och det är bra.

Nu ska jag se till att bli frisk i morgon :D

Kraam :D

Kommentarer
Postat av: Filippa "Yoki" Cervin

jag har en tävling på min blogg.



kram <3

2010-03-26 @ 17:06:48
URL: http://yokis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0