skidor / shopping

Heej!!

Det har ju inte blivit några inlägg som jag sa men jag sa också att det kan bli något inlägg och det blir det.
Jag e fortfarande här hos mormor och morfar men jag åker hem tidigt i morgon för vi vill inte sitta fast i trafiken för vasaloppet e i morgon.

I går och i förgår åkte jag, mamma och pappa skidor. Det var askuul men lite läskigt för vissa backar var lite isiga och jag e inte så bra på att åka skidor men jag rammlade bara 1 gång och det var i går.
Jag rammlade i backen bo´s den e röd men väldigt rolig.
I torsdags åkte vi till backen runt halv 11 och kom fit vid 11. Backarna öppnar vid 9.
Fösrt när vi kom dit i torsdags hämtade vi skidorna som vi bokat och sen bbörjade vi åka.
I fredags ( igår ) åkte vi till backen vid ungefär halv 10 och började åka vid 10  det var bra att vi redan hade skidor som vi hämtade i går för nu kunde vi börja åka på en gång.
Det var super kul förutom när jag rammlade men om man inte rammlar är man ingen bra åkare.

Det var lite om min skidresa och nu kommer lite om shoppingen som vi ska till idag.

Idag ska vi till kupolen och shoppa. Jag vill börja handla lite sommarkläder nu för titta ut, nu e vintern typ borta förutom snön då.
Jag tänkte inte på att vi skulle shoppa när vi åkte så jag glömde att ta med mig pengar men jag får låna av min mamma + att jag fick en 100 lapp av mormor o morfar som vi alltid får när vi träffar dom.
Vi ska äta på mitt favorit ställe i hela sverige. Jag vet inte vad den heter men på ena sidan är det ett tacoställe och på andra sidan är det mackor, toast och sallader. Förut brukade jag ta toast kycling den var as goood men sen bytte de recept så det blev as äckliga mackor med något sorts frön på som jag nästan kräktes av men min syrra tog kyckling sallad och hon orkade inte allt så jag åt upp det och det var super gott sedan dess har jag alltid valt kycling sallad och det receptet får de inte byta ut.

När jag kommer hem visar jag lite bilder på vad jag handlat och när vi åkte skidor och så.

Kram så länge <33 `.)

liftarna ser inte ut sådär men det var en bra bild på snön och träden.



Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jag tycker taylor lautner som drömkille stil och snäll, men det var ett svårt val mellan eric och taylor :P

2010-03-06 @ 11:31:04
URL: http://lilaina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är bra ;D

2010-03-06 @ 16:07:13
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Nikki

SV: Tack så mycket! :)

Allt bra?

2010-03-06 @ 16:35:55
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0